Strategische bijscholing

Speciaal voor bedrijven biedt Coachingsschool.be strategische trainingen aan. Denk bijvoorbeeld aan: Brand Management, Gesprekstechnieken, Bewustzijnscoach, Happiness Coach, ... Deze zijn zorgvuldig afgestemd op heel de organisatiestructuur, van directie tot productie, en worden gegeven door ondernemers met jarenlange ervaring. Op basis van je bedrijfsdoelen, wensen en noden stippelen we een gepersonaliseerd traject uit dat aansluit bij de missie en visie van jouw bedrijf.

Maak nu je bedrijfsaccount aan, voeg medewerkers toe en blijf op de hoogte van alle updates en ontwikkelingen binnen jouw trajecten. Naast praktische informatie, zoals de start- en einddata van de opleidingen, volg je via je persoonlijke bedrijfsprofiel personeel makkelijk op en krijg je een gestructureerd overzicht van alle betalingen. Grijp dus snel je kans en maak het verschil voor jouw bedrijf!

1. Een verkennend gesprek

Tijdens een voorbereidend gesprek gaan we gedetailleerd in op je wensen, mogelijkheden een doelstellingen. We bekijken samen met jou jouw noden en die van je werknemers met focus op de toekomst. Neem alvast een kijkje tussen onze thema’s en ons opleidingsaanbod.

2. Een persoonlijk traject

Samen met onze docenten en opleidingsconsulenten stellen we vervolgens een gepersonaliseerd programma samen. Kies een opleiding optimaal afgestemd op de context van je bedrijf. Bepaal zelf of je kiest voor een groepsles, afstandsonderwijs, een virtual class of een les bij jou op bureau.

3. Effectief resultaat

Het doel van in-company training is natuurlijk om een concreet en meetbaar resultaat te bereiken. Na afloop van de training controleren we in een vervolggesprek of de deelnemers inderdaad hun doel hebben bereikt. Zo heb je zeker geen spijt van je investering en ben je verzekerd van groei binnen je bedrijf.

Volwassenenonderwijs Feel Good @ work (burn-out, bore-out)

Feel Good At Work

Deze opleiding is speciaal ontwikkeld om burn- en bore-outs tegen te gaan. Onze expert geeft jou en je collaga's tal van praktische tips en tricks.

Vraag deze les aan!

Time Management thuisstudie

Ontdek de kracht van time management

Kan jouw planning ook een boost gebruiken? En mogen jouw collega's hun time management skills wat bijschaven? Schrijf ze dan nu in.

LEER TIME MANAGEMENT

School Happiness Coach

Ontwikkel jouw talent

Heb jij ook bakken talent in jouw team? En wil je dat naar buiten laten komen? Dan is deze B2B-opleiding iets voor jou. Neem nu contact met ons op.

KIES VOOR SUCCES

Beproefde methoden

Al 15 jaar lang bieden we werknemers en werkgevers uit uiteenlopende sectoren de kans om hun prestaties te optimaliseren. Tal van bedrijven doen een beroep op onze professionele bedrijfscursussen. Al onze docenten zijn ondernemers die jaren ervaring hebben binnen hun vakgebied. Zij zorgen ervoor dat je alle tools aangereikt krijgt om voor je bedrijf een meerwaarde te creëren. De opleidingen zijn door hen persoonlijk opgesteld aan de hand van beproefde trainingsmethoden en modellen met bewezen doeltreffendheid. Klaar om je bedrijf te onderscheiden van de concurrentie? Bekijk hieronder enkele van onze populairste thema's en get down to business!