Op zoek naar creatieve ideeën om jouw dagelijkse lunch in een nieuw jasje te steken? Dan is deze boeiende en gezonde workshop helemaal iets voor jou! Want elke dag boterhammen wordt ook saai na verloop van tijd. En wanneer je maag begint te knorren is het des te fijner om een gezonde en verrassende lunch te verorberen! Daarom leer tijdens deze workshop verschillende lekkere en inspirerende ideeën voor een unieke en gezonde lunchbox waarmee jij de dag doorkomt! Van hele maaltijden tot lichte snacks voor tussendoor! Jouw brooddoos of die van je kinderen wordt op die manier een echte schatkist aan lekkers die jullie elke dag met plezier meenemen!

Een gezonde lunchbox is de brandstof voor een productieve en creatieve geest.

cpWouldYou
  • een gelukzalig gevoel ervaren op het moment dat je 's middags je lunchbox opent
  • je kinderen een gezonde lunch meegeven naar school
  • saaie boterhammen vervangen door een lekker en energierijk alternatief
  • voor elke dag van de week een verrassende lunch samenstellen
  • culinaire tips opdoen van je ervaren docent en van je hongerige medecursisten
Gezonde en creatieve lunchbox
  • cpEducationTypeHobby
  • Centrum voor Avondonderwijs
  • cpCourseTypeGroup
  • 1 cpCourseTypeDurationLesson cpLessonsPer 4 cpHoursPerClass
  • cpCourseTypeDiplomaPrefix attest
  • €109
cpProgram Gezonde en creatieve lunchbox
Gezonde en creatieve lunchbox avondschool
cpCourseContent
  • Originele en gezonde ideeën voor een lekkere lunch
  • Gezonde voordelen van zelfgemaakte lunches
  • Think outside of the (lunch)box: lekkere vervangers voor je boterham
  • De ideale hoeveelheid voor een gezonde lunch
  • Kleur, variatie en speelse accenten in je eten
  • Lekkere snacks voor meer energie na de middag!
  • Extra vitamientjes voor onderweg
Volwassenenonderwijs Gezonde en creatieve lunchbox
cpSkillsAndSkills

Tijdens deze workshop steek je de handen meteen uit de mouwen en zal je dus zelf heel wat kokkerellen! Je krijgt heel wat lekkere ideëen mee om jouw lunchpakket heerlijk op te pimpen! En dat niet alleen voor jezelf, maar ook je familie of kinderen! Een smaakvolle workshop waar niet alleen jij van zal profiteren!

Gezonde en creatieve lunchbox volwassenenonderwijs
cpFutureOpportunities

Alle workshops die je via de Hobbyschool volgt, zijn bedoeld voor je eigen plezier en persoonlijke ontwikkeling. Maar dat sluit niet uit dat je al deze vaardigheden ook in je professionele carrière kan gebruiken! Werk je als begeleider in een dagverblijf of ga je wel eens aan de slag als vrijwilliger tijdens creatieve of culinaire namiddagen, workshops of sessies? Dan ben jij weer helemaal mee met de nieuwste informatie en kennis over tal van leuke activiteiten die jij in groep kan uitvoeren.

cpStartingDatesGroupCourse Gezonde en creatieve lunchbox

startdataEmpty

cpPracticalInfo

De workshop ‘Gezonde en creatieve lunchbox’ duurt 4 uur. Tijdens deze opleiding ontdek je op een praktijkgerichte manier alle kennis en vaardigheden voor een uitgebreide introductie tot dit fantastische interesseveld. Zo ga jij thuis gewoon verder aan de slag! De ideale manier om jouw vrije tijd extra waardevol te besteden! In het overzicht met de startdata vind je per lessenreeks alle lesdagen terug.

cpClickHereForStartingDates

cpFinancialInfo

Het inschrijvingsgeld voor deze workshop bedraagt slechts 109.00 euro. Dit bedrag omvat het geïllustreerde lesmateriaal, de professionele begeleiding van een ervaren docent, het gebruik van de lokalen en het attest dat je nadien ontvangt.

Gezonde en creatieve lunchbox
  • cpEducationTypeHobby
  • Centrum voor Avondonderwijs
  • cpCourseTypeGroup
  • 1 cpCourseTypeDurationLesson cpLessonsPer 4 cpHoursPerClass
  • cpCourseTypeDiplomaPrefix attest
  • €109

cpStartNewCarreer Gezonde en creatieve lunchbox. cpChooseQualityEducationWith Centrum voor Avondonderwijs.

cpGoodToKnowAboutCourse Gezonde en creatieve lunchbox

Het Centrum Voor Avondonderwijs VZW is de belangrijkste opleidingsverstrekker van Vlaanderen op het gebied van professionele opleidingen voor volwassenen. Er worden lessen georganiseerd in alle grote steden in Vlaanderen zodat je steeds in jouw buurt kan studeren. Kiezen voor het Centrum Voor Avondonderwijs VZW is kiezen voor studeren in een inspirerende omgeving. Je kan rekenen op gemotiveerde en professionele docenten.

appDownloadTitle
cpGroupUSP1