​​​​​​​

Waarom kies ik voor de coachingsschool?

De Coachingsschool beschikt over een ruim aanbod aan kwalitatieve coachingopleidingen in verschillende thema's op elk kennisniveau. De gezondheidszorg, de bedrijfswereld, de communicatiesector, ... Het zijn maar enkele voorbeelden van sectoren die staan te springen om jouw coachingskills in actie te zien. Ben je nog op zoek naar de sector die het best bij je past? Laat je dan inspireren door het carrièrepad van onze alumni.

"Als docent sociale wetgeving merkte ik dat sommige studenten steeds uitvielen omdat ze de leerstof te moeilijk vonden. Dankzij mijn opleiding 'Omgaan met faalangst' leerde ik hun uitdagingen beter begrijpen. Hierdoor werd ik getriggerd om mijn vaardigheden als studiecoach verder uit te breiden. Momenteel volg ik dus de gelijknamige cursus bij de Coachingsschool."

- Lydia

​​​​​​​

"Als afdelingshoofd ben ik steeds op zoek naar manieren om de productiviteit van mijn team te verhogen. Bij de Coachingsschool kreeg ik de kans om te groeien als productiviteitscoach. Hierdoor weet ik nu perfect wat er nodig is om de sfeer bij ons op de werkvloer op te krikken. Bovendien hoor ik van mijn team dat mijn feedback tegenwoordig veel constructiever en positiever is. Dat is een leuk extraatje!"

- Johanna

"Ik was mijn weg op de arbeidsmarkt even kwijt. Hierdoor groeide mijn interesse voor loopbaanbegeleiding. Toen ik zelf bij mijn coach zat, voelde ik terug een innerlijk vlammetje ontstaan. Daarom koos ik zelf voor de opleiding jobcoach bij de Coachingsschool. De praktijkgerichte aanpak van mijn docent stelde mij in staat om een eigen zaak uit de grond te stampen. Deze job past écht bij mij!"

- Harold

fCompareCourses